maandag 4 juni 2018

We zijn er!

Na een lange dag, zijn we aangekomen bij onze eerste bestemming Orlando, Florida.
We hadden een goede nachtrust bij van der Valk, mede doordat we het begin van de vakantie gevierd hadden met onze vrienden. Na een uitgebreid ontbijt met de shuttle naar Schiphol. Dan koffers inleveren,door de security en de douane. Toen weer afscheid genomen van onze vrienden. zij beginnen in Boston en we komen elkaar de laatste week weer tegen in Florida. De vlucht verliep goed, op een kleine vertraging na. We hadden een tussenstop op London Gatwick, hier hebben we lekker in een relaxstoel gelegen. Op de lange vlucht hadden we drie stoelen voor ons tweetjes, dus plaats genoeg. Er was genoeg eten en drinken en het entertainment aanbod was ook goed.  De vlucht duurde lang, maar ja, dat weet je van te voren. We hebben beide nog wat geslapen, dus dat was ook meegenomen.
In Orlando snel uit het vliegtuig en in flinke pas naar immigration, we stonden redelijk vooraan, dus na een half uurtje waren we klaar. Koffers draaiden al rond op de band, met de monorail naar het vliegveld zelf en toen gelijk de auto halen. Er kwam net een grote Jeep Grand Cherokee aanrijden, dus hé, die is voor ons. Een zwarte, met navigatie, camera en noem maar op. Hier gaan we hopelijk kilometers meemaken.
Nu zijn we in het Best Western hotel bij de airport, wat gegeten, gedoucht en nu proberen om nog een uurtje de ogen open te houden. Morgen naar Pensacola, een lange rit.